Szkolenia HR

Małopolskie Stowarzyszenie Menedżerów Szkoleń

Nasze publikacje

Strategiczne drobiazgi

Badania dowodzą, że niezadowolony klient czy partner firmy poskarży się na nią 22 osobom. Za do samej firmy skargę zgłosi mniej niż co dwudziesty. Menedżerowie muszą więc sami odnajdywać błędy, jakie popełniają ich pracownicy i eliminować je – uważają konsultanci TMI Polska. WIĘCEJ…

Zarządzanie wiedzą

Kiedy pracownicy zaczynają narzekać, że codziennie na ich biurko spływa niewyobrażalna porcja informacji, z których nie potrafią jednak korzystać, pora wdrożyć kompleksowe zarządzanie wiedzą.  Przykłady Apple czy General Electric pokazują, że warto. WIĘCEJ…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>